Červen 2012

Koncert - Praha (BVB) - recenze

17. června 2012 v 20:05 | and.jean.rew
16. 6. 2012 - Žižkovský klub Palác Akropolis již od časných odpoledních hodin okupovalo velké množství nadšených fanynek v černých outfitech a s nemalým množstvím make-upu na obličeji, což značilo jediné - do Prahy se v pátek 15. června poprvé dostali američtí obrozenci glam-metalové scény minulých let, kapela Black Veil Brides. Oblíbenost této formace v našich končinách značí i to, že koncert byl již několik hodin před začátkem beznadějně vyprodaný.
Páteční večer však v Akropoli nepatřil jen Black Veil Brides. Jako první se několik desítek minut po sedmé hodině před zaplněným sálem představili skotští mladíci Yashin, kteří jsou českému publiku již dobře známí. Tahle pětka z Glasgow vůbec nikoho nešetřila a již od prvních tónu do diváků nekompromisně sypala svojí směsku moderního post-hardcoru a rocku. Kapelu sál naplněný k prasknutí vyburcoval k téměř perfektnímu vystoupení. Vokalisté Kevin a Harry svými výkony hnali zbytek skupiny kupředu, neustále se pokoušeli o vytvoření ještě lepší atmosféry a chvílemi mi až připadalo, jako by měl celý večer patřit právě jim. Během jejich více než půlhodinového setu zazněly všechny stěžejní písně kapely ( Let It Go nebo Stand Up), pričemž se Praha dočkala i jedné novinky. Po posledním kousku, při kterém si oba zpěváci udělali krátký výlet mezi diváky, se kapela několik minut před osmou hodinou odebrala do zákulisí a nechala tak nažhavené publikum čekat na hlavní hvězdy.

Ti nechali své fanoušky čekat téměř až do deváté hodiny, kdy na pódium za zvuků intra nejdříve nastoupil bubeníkChristian "CC" Coma, kterého následoval zbytek kapely. Šílenství mohlo začít, a to doslova. Již od první písně "New Religion" bylo jednoznačně vidět, jak oddanou fanouškovskou základnu Black Veil Brides mají - takovou podporu fanoušků jsem na koncertě již dlouho neviděl. Výkon zpěváka Andyho Biersacka nebyl chvílemi zrovna ideální, stejně tak jako celkové ozvučení kapely, ovšem to nikomu očividně nevadilo. A jak by také mohlo, když po naprostou většinu vystoupení bylo publikum hlasitější, než samotný zpěvák. Nicméně kapela již od začátku předváděla na pohled velmi efektní show - ať už to byly synchronizované výměny pozic kytaristů Jinxxe a Jakea Pittse, jako vždy do puntíku promyšlená image kapely, nebo několikaminutové sólo bubeníka "CC", které v sále málem způsobilo několik infarktních situací. Za necelou hodinu kapela Praze předvedla jakýsi průřez svojí dosavadní kariérou, přičemž mezi nejlepší kousky, které zde zazněly, rozhodně patřil song "Rebel Yell", který původně pochází od Billyho Idola nebo známá singlovka "The Legacy". Po dvojitém přídavku se již rockeři z Hollywoodu vytratili a téměř k prasknutí naplněný sál se začal pomalu vyprazdňovat.

Premiéru Black Veil Brides na našem území hodnotím jako povedenou. Nemohu se však zbavit dojmu jakési odměřenosti a příliš čitelné show, protože přesně tak na mě vystopení Black Veil Brides působilo. Možná jim chybělo ono zdravé nadšení, které o několik desítek minut před nimi předvedli Yashin, jejichž výkon možná i předčil hlavní hvězdy.

co si o tom myslíte vy? ...byli jste tam? ...líbilo se vám to?...chtěli by jste je tu znovu? ...odpovědi pište prosím do komentářů! :D

Slíbené fotky z koncertu BVB (Praha - Palác Akropolis)

17. června 2012 v 12:49 | and.jean.rew
Ještě jednou se omlouvám za kvalitu! ;)
Yashin

Black Veil Brides

Ještě mám další fotky, lae to už by bylo trochu víc přehlcený! ....už takhle toho je moc.... :)

Full video of gig - BVB

16. června 2012 v 16:46
Jak všichni víte, včera nás podstili svoji návštěvou do Paláce Akropolis (Praha) Black Veil Brides; support: Yashin...našla jsem videa, kde je zaznamenán celý koncert, tak ti co se tam nemohli dostat mají možnost si to shlédnout alespoň u počítače! ;)

1.část - Yashin

2.část - Yashin

3.část - Black Veil Brides
Doufám, že se sem zítra dostanu a stihnu sem dát fotky, které jsem tam včera vyfotila....sice jsem vybrala ty nejlepší, ale už předem se omlouvám za kvalitu!

BVB - New music video!...Coffin

13. června 2012 v 18:15 | and.jean.rew
Black Veil Brides a jejich nový videoklip k písničce Coffin (Rebels EP)! ENJOY IT!

Návrat do "minulosti"

13. června 2012 v 18:05 | and.jean.rew
Nirvana - Smells Like Teen Spirit

Kiss - Unholy

Halestorm - Love Bites

13. června 2012 v 17:58 | and.jean.rew

Black Veil Brides již příští pátek poprvé zavítají do České republiky

5. června 2012 v 19:34 | and.jean.rew
Populární rockeři, kteří nejen svým vzhledem dávají vzpomenout na zlatá léta glam-metalu, se 15. června poprvé ukáží v naší republice. Stane se tak v pražském Paláci Akropolis a jako předkapela se představí britská post-hardcore kapela Yashin, která je českému publiku již dobře známá.
Historie kapely Black Veil Brides se začala psát v roce 2006, ovšem v nynějším složení fungují až od roku 2009, kdy také získali smlouvu u nezávislého vydavatelství StandBy Records. V následujícím roce vydali své debutové album "We Stitch To These Wounds", díky kterému se dostali do povědomí velkému množství fanoušků tvrdé hudby. Následovalo podepsání smlouvy s novým labelem a druhé album "Set The World On Fire", jehož titulní píseň se dokonce objevila v soundtracku k filmu Transformers: Dark Of The Moon. Na letošní rok kapela plánuje vydat nové album, které by mělo vyjít na konci října.
Kapela si za své působení stihla vybudovat oddanou fanouškovskou základnu téměř po celém světě a také stihla posbírat několik zajímavých ocenění - kytaristé Jake Pitts aJinxx například zvítězili v letošním ročníku ankety Golden God Awards, kterou každoročně vyhlašuje časopis Revolver Magazine. Zde BVB uspěli také v roce 2011, kdy vyhráli ocenění pro nejlepší novou kapelu.
Přinejmenším stejně zajímavý hudební zážitek ovšem slibuje i představení skotské kapely Yashin, která bude na letošním evropském turné Black Veil Brides doprovázet. Ti mají na svém kontě zatím jediné studiové album "Put Your Hands Where I Can See Them", ovšem na letošek pánové plánují vydání jeho nástupce. Kapela je známá svými neuvěřitelně energickými koncerty, o nichž se mohlo již několikrát přesvědčit i české publikum - naposledy se tak stalo při loňském vystoupení kapely Papa Roach, kdy Yashin svým pojetím post-hardcoru strhli většinu zaplněného Lucerna Music Baru.
Pokud tedy patříte mezi fanoušky alespoň jedné z těchto mladých formací, rozhodně byste 15. června neměli chybět v pražském Paláci Akropolis, kde Black Veil Brides spolu s Yashin vystoupí.

That Sunday Feeling - Greater Heights

3. června 2012 v 19:03 | and.jean.rew
Opět po delším období přidávám aspoň jednu písničku....momentálně nemám fakt čas na svoje koníčky...mám toho všeho až - až...kolikrát nevím co mám udělat dříve :-/....musím dělat závěrečnou práci a chystat se na ni, abych to vúbec zvládla a líbila se celé komisi s přednesem o Hollywoodu! :D ....držte mi prosím palce! ;)
That Sunday Feeling - Greater Heights

...
...a když už jsem byla u toho Hollywoodu, tak sem dám ještě 2 písničky o něm :D ..., aby jste se nenudili (samozřejmě ti co nemají co na práci :D )